Nuremy Ramli kini berTUDUNG !!
Posted on Tuesday 3 July 2012| ? 0 Komen Dari Ochobot

   Selamat sejahtera dan selamat minum petang . Korang kenal tak dengan pelakon Nuremy Ramli . Pelakon PISTACHIO DAYANA dengan X JANDA-JANDA KU GENSTER  tu sekarang nie dah bertudung .  Sekalaung taniah kepada Nuremy Ramli terhadap penghijrahan tersebut dan semoga penghijrahan tersebut berkekalan sehingga akhir hayat . AMIN !!!






   Aduh !! bertambah manis kan dia bertudung !! Mahu tahu kisah kenapa dia bertudung ? Baca petikan di bawah ini !

“Saya bermimpi bertemu arwah ayah saya beberapa kali cuma yang peliknya, arwah ayah tak tersenyum bila melihat saya. Ini membuatkan saya tertanya-tanya apa maksud mimpi tersebut. Saya tak nafikan memang saya ada rasa serba tak kena, sehinggalah saya membuat keputusan untuk bertudung, alhamdulillah, saya berasa lebih tenang dan selesa,”

   Alhamdullilah keranan Allah masih memberi peluang untuk dia berubah kan . Kisah dia bertudung haruslah kit ajadikan pengajaran bukannya bahan untuk kita mengumpat . OKE ?



Older Post »
Boboiboy Geng
 Penyepit Blog Ni
Hai Ebelybody. :)
How are you ? terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Bobiboy nie.
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Rakan Boboiboy
Leave Your Words Here